بررسی چند مدل صندلی ورزشگاهی

مدل صندلی ورزشگاهی به مرور تغییر پیدا کرده و شرکت های تولید کننده سعی می کنند تا مدل های قدیمی تر را بررسی بر اساس نیازها یا بهبود ها مدل های جدیدتر را وارد بازار نمایند. این مدل های جدید را باید بر اساس موارد گوناگونی بررسی نمود. اولین مورد هم طراحی ها می باشد که سعی می شود تا بر اساس ارگونومی بدن تماشاگران باطراحی بشوند. همچنین در طراحی به زیبایی محصول و صندلی نیز توجه می شود تا صندلی ظاهر زیبا و جدیدتری را نیز داشته باشد.

ایمنی این صندلی های استادیومی نیز بسیار مهم می باشد به مرور متریال ها تغییر پیدا می کنند و با ویژگی های جدیدتر ارائه می شوند که می توانند به ایمنی بیشتر صندلی یا طول عمر بیشتر آنها کمک کنند. همه این موارد سبب می شود تا هزینه های تمام شده در مدل های جدید افزایش پیداکنند. در برخی از شرکت ها برای کاهش هزینه های تمام شده از متریال های بازیافتی استفاده می شود. همچنین باید بدانید مدل های معرفی شده در خارج از کشور می باشد و در این به دلیل قیمت های بالا از این صندلی ها به طور معمول استفاده نمی شود.

بررسی چند مدل صندلی استادیومی بررسی چند مدل صندلی استادیومی بررسی چند مدل صندلی استادیومی

بسیاری از صندلی هایی که در این بخش قرار شده است دارای مکانیسم تاشو می باشد و این مدل ها استفاده بیشتری می باشد. در طراحی باید بخش های متنوعی مد نظر قرار بگیرد از جمله اینکه زیبایی صندلی افزایش پیدا کند و متناسب با بخش های دیگر ورزشگاه ها باشد. آنچیزی که بسیار مهم می باشد این است که تماشاچی به راحتی مسابقه را تماشا کرده و ورزشگاه را ترک نماید. اگر تصویر اول را ببینید یک نوع صندلی استادیومی تاشو می باشد که به جای اینکه مانند دیگر صندلی ها نشیمن آن جمع بشود ، پشتی آن به سمت پایین جمع می شود.

به همین دلیل پشتی روی نشیمن قرار گرفته و از خیس شدن آن جلوگیری می نماید. در استفاده از بخش های فلزی نیز سعی شده تا از فلز های مستحکم تری چون فولاد گالوانیزه استفاده بشود تا صندلی مقاومت بیشتری را نیز داشته باشد. در مدل هایی که مکانیسم تاشو را ندارند در نشیمن حفره تعبیه نشده زیرا آب درون آن جمع نمی شود. این صندلی ها می تواند به طرق های مختلفی بر روی سطح مورد نظر نصب بشوند اما باید سطح برای این کار آماده شده باشد.بررسی چند مدل صندلی استادیومی بررسی چند مدل صندلی استادیومی بررسی چند مدل صندلی استادیومی بررسی چند مدل صندلی استادیومیداشتن بخش مخصوص برای زدن برچسب و یا شماره صندلی هم بسیار مهم می باشد. این بخش باید به گونه ای باشد که حتی در وقتی که صندلی تا شده است بتوان شماره صندلی را به راحتی مشاهده نمود و در ورزشگاه های امروزی بسیار مهم می باشد. بالشتک هایی که در نشیمن و پشتی قرار داده شده است سبب می شود تا تماشاگر در حین مشاهده بازی احساس راحتی نماید. این مدل صندلی ورزشگاهی دارای قیمت های بسیار بیشتری در مقایسه با صندلی های موجود در بازار بوده و بیشتر برای جایگاه های خاص استفاده می شوند یا در فضاهای محدودی از آنها استفاده می شود که به زیبایی بیشتر محیط منجر می گردد.

منبع: سایت 2 مبل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *