راهنمای خرید صندلی استادیومی

اصلی ترین موضوع در خرید صندلی استادیومی توجه به راحتی تماشاگران می باشد. این صندلی ها در استادیوم های روباز و مخصوصا فوتبال استفاده های بیشتری می شود و ممکن است گاهی تماشاگر برای دیدن مسابقه از ساعت ها قبل منتظر دیدن مسابقه باشد و همین ایجاب می کند تا صندلی مناسبی را انتخاب نمود. از سویی ممکن است صندلی های بی کیفیت که از مواد بازیافتی ساخته می شوند قیمت کمتری داشته باشند اما آنها دارای طول عمر کمتری بوده و با کمترین فشار دچار شکستگی می شود. در این مطلب از سایت دو مبل قصد داریم اطلاعات بیشتری را به شما بدهیم.

 

ظاهر صندلی

صندلی هایی که امروزه در بازار موجود می باشد دارای طراحی های مختلفی می باشد که سبب شده تا شما بتوانید صندلی مناسب را برای محل مورد نظر خریداری نمایید. به طور کلی صندلی هایی که در ایران موجود می باشد تنوع کمتری در مقایسه با صندلی های دیگر کشور ها دارد و اگر مسابقات ورزشی را مشاهده کنید می توانید انواع صندلی هایی که دراین ورزشگاه ها استفاده می شود را مشاهده نمایید. صندلی هایی که تاشو می شود می تواند کمک کند تا تماشاکران راحت تر عبور کرده و همچنین صندلی ها از خیش شدن و تابش نور خورشید در امان بوده و همین مسئله طول عمر آنها را بالاتر ببرد.

مسئله بعدی در ساختار این صندلی ها توجه به ارگونومی بدن تماشاگران می باشد. زیرا نشستن طولانی سبب خستگی تماشاگران شده و سازندگان این صندلی ها سعی می کنند در مدل های جدیدتر ویژگی های ارگونومی صندلی را باطراحی نموده و صندلی هایی طراحی نمایند که بتواند راحتی بیشتر تماشاگر را به همراه داشته باشد. از این رو هنگام انتخاب سعی کنید صندلی هایی پشتی دار را انتخاب نموده تا راحتی بیشتری تماشاگر داشته باشد. صندلی های پشتی دار می تواند دارای بالشتک در نشیمن یا پشتی نیز باشد.

راهنمای خرید صندلی استادیومی

متریال ها

مواد اولیه که برای ساخت صندلی استادیومی استفاده می شود می تواند دارای کیفیت های مختلفی بوده و همین نیز سبب بشود تا طول عمر و مقاومت صندلی متفاوت باشد. از این رو شما باید در هنگام انتخاب و خرید صندلی به این مواد اولیه دقت کافی داشته و بررسی کنید که از چه نوع موادی برای ساخت این صندلی استفاده شده است. برخی از صندلی ها با استفاده از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده است که مقاومت زیادی نداشته و در اثر کمترین فشار و ضربه دچار شکستگی می شوند.

از سویی مواد اولیه ای نیز وجود داشته که ویژگی های بیشتر را در خود دارد مانند ضد آتش بودن که سبب می شود در صورت آتش سوزی به صورت خنثی بسوزد. اما مواد اولیه دارای یک سری ویژگی های عمومی هستند از جمله ضد ضربه بودن و مقاوم در برابر اشعه یو وی که می تواند از صندلی در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت نماید. این مواد اولیه می تواند HDPE پلاستیک سخت و یا PP کو پلیمیر پلی پروپیلن باشد که قیمت های تمام شده صندلی را تغییر می دهند. بنابراین سعی کنید اولین اولویت شما کیفیت صندلی بوده و در انتخاب صندلی مواد اولیه را نیز بررسی کنید.

نکات مهم دیگر

اگر مجموعه ای بزرگ را قرار است تجهیز نمایید بهتر است از ابتدا یک متخصص در این زمینه در کنار شما باشد تا بعدا در هنگام نصب و چیدمان صندلی ها دچار مشکل خاصی نشوید. لازم به ذکر می باشد هر صندلی مشخصات فنی مخصوص به خود می باشد که می توانید با مطالعه آنها به چیدمان بهتر سالن ورزشی بی اندیشید. این صندلی ها می تواند به روش های مختلفی نصب بشود عموما به صورت چهار پیچ یا دو پیچ بر روی سطح آماده شده نصب می شوند.

رنگ های مختلف این صندلی ها نیز می تواند برای چیدمان و رنگ بندی در سالن های ورزشی یا استادیوم های ورزشی مناسب باشد و شما برای تعداد بالا باید از قبل سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین نحوه خرید را باید به طور دقیق انتخاب نمایید. خرید صندلی استادیومی از شرکت ها و تولید کننده ها می تواند علاوه بر اینکه هزینه ها را برای شما کاهش می دهد کمک کند. در صورت خرید صندلی ها با سفارش تعداد اندکی بیشتر می توانید برای مواقعی که صندلی خراب شده سریعا جایگزین آن را انتخاب کنید.

منبع: سایت 2 مبل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *